Junioren

Bij de Junioren worden de regels volledig toegepast zoals bij senioren, inclusief volledige scrums, rucks en mauls. De intensiteit van het spel neemt toe, en spelers worden aangemoedigd om fysiek sterker en tactisch verfijnder te worden.

In deze fase ligt de nadruk sterk op het verder ontwikkelen van technische vaardigheden, zoals tackelen, passen en kickstrategieën, terwijl er ook meer aandacht komt voor complexe teamtactieken. Conditie en krachttraining worden belangrijker, omdat de fysieke eisen van het spel toenemen. Mentale weerbaarheid, discipline en het omgaan met de druk van competitieve wedstrijden spelen ook een grotere rol.

Hoewel het spel serieuzer en competitiever wordt, blijft het ontwikkelen van een goede sportmentaliteit en teamwork essentieel, terwijl plezier in het spel nog steeds een centrale plaats inneemt.

Onze junioren vormen samen met de Stichtse rugbyclub een clusterteam en komen uit in de ribbon poule C.

Ben jij opzoek naar een website webshop of e-learning?

Webshop

E-learning

Korte intro over het pakket, Vervolgens de inhoud er onder.

Met het versturen van dit formulier geeft u toestemming aan ons om via deze gegevens contact met u te zoeken. Wilt u weten hoe wij met uw ingevulde gegevens omgaan, lees hier onze privacyverklaring.

Wij streven ernaar binnen 24 uur te reageren.